פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
השואל
תחום
האם תזונה דופמינית היא המפתח לשיפור הריכוז?
כנרת
מייסד VixiV - להיות רזים לתמיד

האם תזונה דופמינית היא המפתח לשיפור הריכוז?

יש קשר בין השניים או שזו פיקציה?
האם תזונה דופמינית היא ה...
הרחב
האם להתעלם או לסמוך על הרושם הראשוני?
נילי
טיפול ויעוץ זוגי

האם להתעלם או לסמוך על הרושם הראשוני?

האם כדאי להתעלם מהרושם הראשוני בדייט ראשון או שהוא מידע שמסייע לנו?
האם להתעלם או לסמוך על ה...
הרחב
איך קוראים דוח של רווח והפסד בעסק?
יערה
רואה חשבון

איך קוראים דוח של רווח והפסד בעסק?

כיצד עושים זאת בצורה נבונה?
איך קוראים דוח של רווח ו...
הרחב
איך עושים מעבר דירה בגיל השלישי?
אוראל
נדלן

איך עושים מעבר דירה בגיל השלישי?

שלום, אני ובעלי בני 67, הילדים כבר מזמן יצאו מהבית והאמת? הבית שבו גידלנו אותם מתחיל להרגיש לנו גדול מדי. המדרגות מעייפות, התחזוקה של הגינה והניקיונות הפכו למעמסה, ואנחנו מוצאים את עצמנו סוגרים דלתות של חדרים ריקים. מצד אחד, ברור לנו שצריך שינוי, אולי מעבר לדירה קטנה ונגישה יותר או אפילו דיור מוגן. מצד שני, המחשבה על למכור, לארוז, לחפש מקום חדש ולהתמודד עם כל הבירוקרטיה והחוזים פשוט משתקת אותנו. איך מתחילים תהליך כזה בלי לאבד את הראש?
איך עושים מעבר דירה בגיל...
הרחב
אני בסדר” ? האמנם? איך מזהים פצע שלא מדמם כב...
אנונמי
סיפורת ועריכה ספרותית

אני בסדר” ? האמנם? איך מזהים פצע שלא מדמם כבר ארבעים שנה?

שלום, אני מוצא את עצמי כבר שנים עונה `הכל טוב` כשיש רעש של פיצוץ ברחוב או כשמזכירים את המלחמה ההיא. הכל מתפקד – עבודה, משפחה, חיים – אבל בפנים יש שקט מוזר, סוג של קיפאון. לאחרונה שמעתי על המונח `פצוע אבל לא מקולקל`. האם זה הגיוני שרק עכשיו, עשורים אחרי, הפצע הזה מתחיל לדרוש הכרה? איך בכלל מתחילים לדבר על משהו ששתקתי לגביו כל החיים?
אני בסדר” ? האמנ...
הרחב

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

מבצע ״רשת ברזל״
שוטרי המחוז הצפוני עצרו נהג ברכב יוקרה בכרמיאל
בית להגשמה עצמית או השקעה טובה?  עושים סדר עם סוכנת נדלן מתל אביב
למה nlp מושלם לטיפול בחרדות אצל ילדים?