לדף הבית >>     אלן אפשטיין ליווי נדל”ן אישי לגיל השלישי >>

למה באמת צריך ליווי מקצועי בעסקאות נדל”ן?

 

הכותב הינו אלן אפשטיין מתל אביב, המסייע בליווי נדל״ן אישי לגיל השלישי, עם ניסיון, מקצועיות ורגישות. בשוק הנדלן הסוער והמורכב של תל אביב, ליווי מקצועי וצמוד הוא לא מותרות – הוא הרשת שמגנה עליכם מפני סיכונים משפטיים וכלכליים, ומבטיחה שהכסף שלכם מושקע במקום הנכון.

 

עם הליווי הנכון — הכול מרגיש פשוט, ברור ובטוח יותר
לפני שמקבלים החלטות — עוצרים רגע ועושים סדר:


לא רצים למכור.
לא רצים לקנות.
לא מקבלים החלטות מתוך לחץ.
אני עוזר לכם להבין מה באמת נכון עבורכם — בקצב שמתאים לכם.


● האם נכון להישאר בבית הקיים ולבצע התאמות
● האם נכון לעבור לדירה קטנה, נוחה ומתאימה יותר
● האם כדאי להתקרב לילדים ולנכדים
● האם נכון לבדוק אפשרות של דיור מוגן
● ואם כן — איך בוחנים את האפשרויות בלי לחץ ובלי בלבול
המטרה שלי איננה לשכנע אתכם לעבור.


המטרה היא לעזור לכם לקבל החלטה רגועה, שקולה ובטוחה בתהליך של ליווי בנדלן — מתוך הבנה מלאה של האפשרויות שעומדות בפניכם.



יש לכם עוד שאלות לאלן אפשטיין? כנסו!

לאתר הפייסבוק שלי המיניסייט

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
למה  mcity

למה mcity

יולי לב מתראיין בערוץ 13

יולי לב מתראיין בערוץ 13

 
 

זכויות הפציינט בעת רשלנות רפואית

תושב העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה:”ניסן שלום. הייתי בטרם בגין כאבים חזקים באוזן ובלסת. נאמר לי שיש לי דלקת באוזן. לאחר מכן התגלה שבכלל זה נובע מעומס על הצוואר שהשליך על הלסת ויצר שם מעין דלקת וטופלתי בפיזיותרפיה. האם זה נחשב לרשלנות מצד הרופא שבדק אותי בטרם והביא לי טיפות אנטיביוטיות לאוזן שבכלל לא היה בהן צורך. במידה וכן מה עושים, זה קרה לפני מס` חודשים”. לתשובת המומחה- כנסו...

מהו סעיף 26 לחוק הירושה ולמה חשוב להכירו

 

צוואה היא האמצעי המשפטי הטוב ביותר מבחינתו של אדם להורות כיצד הוא מעוניין לחלק את רכושו עם הליכתו לבית עולמו. מדובר במסמך משפטי מחייב המבוסס על כיבוד רצון המת המהווה לדברי כבוד הנשיא בדימוס, אהרון ברק, ”חלק מתרבותנו הכללית והמשפטית” וכן ”עיקרון ידוע של המשפט העברי לפיו מצווה לקיים את דבר המת”. להמשך קריאת המאמר של עו”ד גילה עיני, מומחית לדיני משפחה, גישור ועוד, כנסו...

החלקה באולם אירועים- מי ישלם פיצויים?

 

תושבת העיר פונה לעו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום רשלנות רפואית ונזקי גוף, בשאלה: ”שלום רב, הייתי בחתונה של חברתי הטובה והחלקתי בשירותים בגלל שהרצפה הייתה רטובה. עקב כך שברתי את הרגל. האם במצב כזה ניתן לתבוע ואיך מתנהל התהליך, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 
 

 

 

 

מדורים